Potrzebujesz wyceny nieruchomości?

Centrum Wycen Nieruchomości z Wrocławia to profesjonalne biuro oferujące wycenę nieruchomości. Wyceniamy mieszkania, domy, lokale użytkowe, nieruchomości gruntowe zabudowane. Dzięki naszym usługom zyskają Państwo precyzyjną wiedzę na temat wartości nieruchomości.

Naszą ofertę kierujemy zarówno do klienta indywidualnego jak i firmowego. Nasze usługi świadczymy na terenie Wrocławia i powiatu wrocławskiego. W naszej ofercie znajdą Państwo usługi szacowania wartości nieruchomości wszelkiego typu. Dzięki naszym usługom będą będą Państwo mogli dokonać świadomych działań takich jak sprzedaż czy wynajem nieruchomości.

W naszej ofercie znajduje się wycena mieszkań i domów.

Firma Centrum Wycen Nieruchomości działa na rynku nieruchomości nieprzerwanie od 2014 r. Właściciel firmy to profesjonalny Rzeczoznawca Majątkowy biegły sądowy z Wrocławia – Dagmara Socha. Posiada on szerokie doświadczenie w wycenie wartości mieszkań, domów, nieruchomości gruntowych zabudowanych (np. domy) i nieruchomości lokalowych (np. mieszkania) na terenie Wrocławia oraz województwa dolnośląskiego. Dzięki profesjonalnej wycenie możliwe jest trafne oszacowanie wartości nieruchomości.

Poznanie wartości nieruchomości jest bardzo istotne. Szczególnie gdy wycenie podlegają nieruchomości lokalowe i gruntowe zabudowane, w celu zabezpieczenia kredytu mieszkaniowego lub nabycia i sprzedaży nieruchomości. Podobnie w przypadku działek rolnych i budowlanych. Oszacowana wartość nieruchomości zależy od wielu czynników, a jej profesjonalne określenie pozwala Klientom podjąć kolejne działania na podstawie tej wartości.

Posiadamy odpowiednie kwalifikacje, gwarantujemy profesjonalizm oraz terminowe wykonanie powierzonych zadań.

Miarą sukcesu naszej firmy jest zadowolenie Klienta. Posiadamy odpowiednie kwalifikacje, które ciągle poszerzamy, a wieloletnie doświadczenie gwarantuje profesjonalizm usług. Cenimy sobie także czas Klientów, dlatego termin realizacji wyceny zawsze ustalamy w porozumieniu z Klientem a terminowe wykonanie usługi jest dla nas priorytetem.

Stale doskonalimy swoją wiedzę zawodową w szacowaniu wartości nieruchomości, z myślą o kolejnych trudniejszych przypadkach. Poszerzanie kwalifikacji z zakresu prawa, nieruchomości oraz finansów zapewnia możliwość rozpatrywania nawet najbardziej skomplikowanych spraw i pełen profesjonalizm.

W jakim celu można wykorzystać wykonaną przez rzeczoznawcę majątkowego wycenę mieszkania czy domu?

Profesjonalna wycena nieruchomości, dostarczana przez rzeczoznawcę majątkowego w postaci operatu szacunkowego, to dokument niezbędny w wielu przypadkach. Przede wszystkim jest ona niezbędna dla banków, jeśli nieruchomość będzie zabezpieczeniem kredytu. Będzie również pomocna w trakcie negocjacji ceny zarówno przy kupnie jak i sprzedaży nieruchomości. Często wymagają ją też ubezpieczyciele dla oszacowania jej wartości. Operatu wymaga także urząd skarbowy w celu określenia wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości podatku.

Zarówno w przypadku nieruchomości mieszkaniowych jak i nieruchomości komercyjnych wartość może być szacowana w celu ustalenia ceny sprzedaży wycenianej nieruchomości, zabezpieczenia wierzytelności bankowej (kredyt hipoteczny, mieszkaniowy), wycenie majątku przy postępowaniu spadkowym, podziale majątku czy oszacowania wartości dla urzędu skarbowego dla potrzeb skarbowo-podatkowych.

Jakie dokumenty są niezbędne rzeczoznawcy majątkowemu do wyceny nieruchomości?

Do właściwej i profesjonalnej wyceny konieczne są określone dokumenty, na podstawie których następuje określenie stanu prawnego, techniczno-użytkowego i innych cech istotnych wycenianej nieruchomości. W zależności od rodzaju nieruchomości i jej stanu prawnego, zbiór dokumentów jest inny.

Zwykle rzeczoznawca majątkowy potrzebuje akt notarialny nieruchomości lub inny dokument potwierdzający własność, numer księgi wieczystej nieruchomości, wypis z rejestru gruntów (dom lub mieszkanie kupowane od dewelopera). W zależności od przypadku mogą być potrzebne także inne dokumenty.